tiistai 19. helmikuuta 2013

:D

Nonii, elikkä heippa taas pitkäst aikaa, en oo täs yli viikkoo jaksanu mtn kirjotella ku kipeenä oltu ja pahasti..  Oon siis ollu tääl Oulus nyt vähä yli viikon ja tosi kivaa ollu.. Paitsi ku  tultii nii tosiaan ite kipeenä olin, mulla tuli niitä hirveitä näppylöitä sit sen lauantain jälkeen ku laival olin.. Ne sit pahentu ja onneks betsku ja ville vei mut sit sunnuntaina haartamannii ku oli iha hirvee olo ja kuumet se 38.. Ne sit sano siel et mul on iho tulehtunu, ja sain siis viikon antibiootit ja ei onneks estäny tuo lähtö.. Nyt on sit syöty se viikon antibiootti kuuri ja näppylät lähteny ja iho rauhottunu.. Pitää sit ens kerral jos tulee jtn tälläst nii mennä heti, mut ku oon tälläne et ain venaan viime tippaa ku lääkärii meen.. No tääl oulus on ollu kyl kiva olla paitsi et kipeen oltii toi eka viikko ja betskulleki tuli kuumet ja viel korvatulehdus kaiken päälle.. Nyt perjantaina pitäs bileet  olla ja eli siis sillo juodaan.. :) On ollu kyl ihana viettää betskun kans laatuaikaa ja tälleesti ) <3 Kyllä pikkane koti-ikävä on, ku en oo pitkää aikaa missää ollu ja täleesti.. mut nopee tää viikkokyl menny. mut ootan noit perjantain bileit ku voi meikkaa ja valmistuu taas jne.. :) mut kirjottele taas ku koht pitäs lulun kans mennä ulos.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti