lauantai 30. maaliskuuta 2013

Hyvää Pääsiäist sit vaa kaikille :) Mun pääsiäine menny iha levon merkeis ja onneks onki jo huomen su et tulis nopee se tiistai et pääsee taas kouluu ja sais tietää et pääsenks jatkoo.. Outoo et sanon et kumpa ois jo ti, joutuu herää vitun aikasee, mut päivät menee vaa koulus nii nopee ja himas vaa niii tylsää varsinki nyt ku ollu vapaat eikä rahaa dokaa, mut oikeestaa hyvä vaa pitää taukoo juomisesta..  Eli  tosiaan oon tos käyny tota espoon kouluu jokusen viikon ja kaikki haastattelu jutut meni mun mielest iha hyvi, vaikka jännitti iha helvetisti.. Enne sitä ollu iha paskathousus mut onneks oon voinu ain aamusi betskulle soittaa, toiv, sitä ei oo hirveesti haitannu ku sitä ns "riivannu" oon heti aamust..
Toivon tosi paljon et pääsisin jatkoo ku siel pari tosi kivaa ihmist johon oon tutustunu ja nii paljo toho alaa haluisin, Bettina kyl uskoo et pääsisin mut jotenki vaa en usko et pääsen, en tiiä mikä siin on, en ehk vaa usko itteeni nii paljo tai et oisin nii hyvä et pääsisin jatkoo, vaikka se ope sano et hyvät mahollisuudet mul on, et toivottakaa mulle tsemppii ;)))
No mut enite venaan et ois jo ens perjantai, ku sillo ois tarkotus mennä mun bestiksen kanssa baariin, piiitkäääst aikaa iha kahestaa.. 
En ees muista millo viimeks oon sen kaa iha kahestaa ollu, eli ei jaksais venaa, ihana viettää ns laatuaikaa ja eka alotella meillä ja sit baarii..  Pakko vaa sanoo et on mul kyl maailman paras kaveri että ;))<3 Mitä mä tekisinkää ilman sitä.. Eli kiitos taas ku oot mun elämäs ja muutenki et jaksat ain kuunnella mun murheita ja ylipäätänsä olla mun tukena kaikessa.. Love you
No mutta kirjottelen taas, koht alkaa leffa : Bridget jones-elämäni sinkkuna, just mun leffaXDD..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti