torstai 21. maaliskuuta 2013

Elikkäs nyt on taas tapahtunu kaikkee, nyt tosiaa oon parantunu tost tulehduksesta ja iho on paljo paremmas kunnos ja oon siit tosi ilone.. Välil tulee angsti fiilis ja eile tuli pitkäst aikaa isäst ku katoin jtn ohjelmaa ja sit kaikki taas vaa tuli mun mielee.. En oo pitkää aikaa miettiny mtn itsarii mut eile se illal seki tuli mielee.. :C
Haluisin vaa käpertyy johki ja enkä haluis tulla pois sielt.. mutta joo sain tosiaa sähköpostii et mut ois valittu hoiva-alan kurssille, siis eka kartotuksee, mut ongelma on siin et eihän mul oo bussilippuu tai mtn, pakko soittaa huome duurii ja kysyy tota asiaa, koska jos ne ei maksa mun lippuu nii en mä voi sinne mennä ku se on espoos ja en todellakaa oo kävelemäs joka fucking aamu malmille ja ku ei sinne ees pääse kävellen, ku pelkästää bussil menee se 1,5h.. et joo moro :D Mut jos mä saan sen lipun nii tietenki meen, en vaa oo varma et pääsenkö, ja nyttenki vähä jänskättää sit ne kaikki uudet ihmiset jne.. :D Mut ois iha jees jos saisin sen lipun nii pääsisin sinne et sais jtn tekemist, ku tuun hulluks ku himas ain oon et joutuu kelaa kaikkii asioit..
Oon huomannu kyl et must tullu toosii kylmä ihmine tai sillai et mua ei oikeestaa enää kiinnosta mitkä ketkäki tekee, haluun vaa nyttenki vetää perseet.. Vituttaa ku toi mun bestis lähtee luvialle, oisiin niii halunnu lähtee sen kans juomaa la ♥   Betsku onki Se  ainoo ihminen täl hetkel täs johon luotan niiku nyt, mitä tekisinkää ilman sitä, joskus vaa pelkään mitä jos se ei oiskaa täs, koska ilman sitä en kyl jaksais niiku yhtää mtn.. Haluisin vaa pois täält, tuntuu et kaikki taas kaatuu ja haluisin etten tuntis yhtää mtn..:C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti